poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Książę piękności

A to przykład anonsu, na który też odpisałem, ale bez nadziei, że będzie kontakt. Nadany został przez jakiegoś 23 letniego Mateusza z Poznania. Oto jego treść:

Młody, inteligentny chłopak mieszkający w Poznaniu, poszukuje Pana celem zawarcia z nim związku partnerskiego. Jestem też bardzo atrakcyjny fizycznie, jednak chciałbym, aby traktowano ten aspekt drugoplanowo. Nie chcę być z kimś tylko dlatego, że mu się podobam. Chcę, żeby ktoś mnie kochał. I o mnie dbał, zabiegał. Był.

W pełni doceniam szukanie związku, ale wątpię czy piękny 23-latek mimo wszystko zechciałby znacznie starszego od siebie i nie pięknego faceta (bo się za takiego samokrytycznie uważam). Przywitałem się z nim na podanym przez niego GG, zobaczymy co z tego wyniknie. Ale ma tam zarówno mój wiek, jak i awatar - więc może łatwo mnie olać jeśli mu się nie spodobam :-)

A obstawiam, że oleje, nawet jeśli kurtuazyjnie ze mną pogada :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz