piątek, 3 kwietnia 2015

Dobrze ubrany

Czasem anons jest zabawny przez jedno zastosowane w nim określenie. Tak było z anonsem nadanym przez jakiegoś 34-latka. Oto on:

Witam!!! Jestem aktywnym fajnym facetem mam 34 187 76 !! Pracuję, mam swoje zainteresowania, potrafię kochać i wciąż mi brakuje tego który w to uwierzy. Jestem dobrze ubranym zadbanym i szukam pasywnego partnera, do stałego związku z zamieszkaniem ! Nie interesują mnie seks spotkania !!!

Zdziwiło mnie podnoszenie od razu dobrego ubrania się. W porównaniu do szukania związku być może na cale życie to chyba drobny detal. Ale pokazuje zapewne to, że wielu gejów przedkłada pozory nad realne bycie sobą - i tak się innym pokazuje. Można przypuszczać, że autor anonsu szuka kogoś, kto poleci na niego ze względu na modny ubiór :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz