środa, 8 kwietnia 2015

Blizna wersja x

O anonsie człowieka szukającego nawet partnera z blizną pisałem już nie raz. Ostatnio ten anons był nawet krótszy niż poprzednie, ale blizna wciąż pozostała. Oto jego nowe wcielenie, na które trafiłem:

Czy ktoś zna w Polsce lub zagranicą Miśka A lub Uni, bo ja szukam i nie mogę znaleźć - facet może być nawet otyły, owłosiony, blizną na twarzy, rolnik, kryminalista, więzieni ... mi to nie przeszkadza ale i też mi tacy faceci się podobają. Ja Marek 25L 175/80Pas PROSZĘ O POMOC. SZUKAM MIŁOŚCI, PRZYJACIELA i przy okazji za pracą się rozglądam.

Warto przypomnieć, że notki w tym zakresie czasowym na blogu uzupełniam ex post, zatem chronologicznie niektóre wcześniejsze posty o tym anonsie z blizną pojawią się od września począwszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz