środa, 18 lutego 2015

Stary gej

Kiedyś spotkałem się z opinią, że geje po 35 roku życia czują się już staro. Akurat ja dawno przekroczyłem tę granicę i ani trochę nie czuję się stary, ale widocznie inni poddają się temu. Oto praktyczny przykład ciekawego skądinąd anonsu, który pokazuje jak geje traktują swój wiek (pisownia oryginalna):

jestem juz starym zdziwaczalym samotnym od 6 lat kawalerem;-) 37/173 69,19 akt meski koles zarost krotko sciety zyje samotnie bez znajomych i imprez nie pije nie pale nie cpam jestem minimalista i sknera i m.in. mieszkam na specyficznym osiedlu totalnie innym niz grodzone apartamentowce uwielbiane przez pedałów tutejszy dresowato zulerski klimat mi pasi - choc sam jestem calkiem normalnym facetem nie mam w domu tv i go nie zaakceptuje slucham glownie Chilli Zetu i muzyka to cos co w domu musi byc podobnie jak wzgledny porzadek i czystosc kocham sex i jestem orgazmoholikiem ;-) do tego mega przytulasem i domatorem to takie minimum o mnie ;-) Ty atrakcyjny Chłopak/Facet akceptujący to wszystko. I nie licz na wspolne mieszkanie ;-) a jedynie pomieszkiwanie w weekendy czy na popołudnia i noce.

W sumie ciekawy gościu i ciekawe obserwacje. Lgnięcie pedałków do lux apartamentowców z ochroną - celna uwaga. Brak uczulenia na dresów - ciekawe i mądre. Brak TV w domu - bezcenne. No i jeszcze ten orgazmoholik - to już jest urocze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz