czwartek, 5 lutego 2015

Poznam higienicznie

Czasem anons jest zabawny przez to, że pochodzi od kogoś, ko niby ma życie całkowicie ułożone, choć brakuje mu "tylko" związku. Oto przykład od jakiegoś 41-latka z Warszawy:

Będzie wprost: Mam ułożone życie. Wręcz higieniczne. Jestem samowystarczalny i radzę sobie dobrze ze wszystkim co mnie spotyka. Mam kilku sprawdzonych przyjaciół, sporo znajomych. Wiem czego chcę i potrafię podejmować działania by to osiągać i realizować. Mam ironiczno – sarkastyczne poczucie humoru. Wierzę, że nic co nas spotyka nie jest bez powodu. Staram się być pozytywnie nastawiony. Mam też komfort spędzania wolnego czasu w zgodzie z tym co lubię i jakie mam pasje. Przeżyłem łącznie 16 lat w związkach, w tym najdłuższy trwał blisko 8 lat. I chociaż życia singla mi wychodzi (nie mogę się skarżyć) i staram się je doceniać – to chciałbym z facetem stworzyć rodzinę. Mam 41 lat, wysportowany, wysoki brunet. Szukam pozytywnie nastawionego faceta w moim wieku lub w odległości od mojego roku produkcji do 1 dekady ( w górę lub w dół). Wiedzącego czego chce, samodzielnego. Używającego zdań podrzędnie złożonych, który ma podobne cele / marzenia.

Jest higienicznie i samowystarczalnie. Ale może zabawne jest to, że życie gejów raczej się nie kojarzy z tak ułożonym. I smutny element - 16 lat w związkach. Czy związki gejów nie mogą też być na całe życie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz