środa, 4 lutego 2015

Jestem trudno wyrazić siebie

Listy "po polskiemu" to folklor sam w sobie. Ich poetyka jest po prostu nie do podrobienia. Pokazują jednocześnie jak inne systemy tłumaczenia zostały w tyle za tłumaczem Google, bo nie wierze, że ten ostatni potrafiłby tak schrzanić pracę. Oto przykład:

Halo,
Nazywam się Patricia Horoho, jak to wszystko, co się z tobą, wybrałem zainteresowanie na ciebie po obejrzeniu Twojego profilu i uznała za konieczne napisać do ciebie natychmiast. mam coś bardzo ważnego do ujawniane do was, ale jestem trudno jest wyrazić siebie tutaj, to proszę wrócić do mnie w moim e-mail tak, że ja wysłać zdjęcia Oto mój adres e-mail ... patriciahoroho7 @ hotmail.com


Typowe, że podają w tych mailach amerykańskie adresy mailowe i typowe, że trzymam się od tego wszystkiego z daleka. Takie mam zasady i jestem trudno wyrazić siebie dlaczego ;-)

1 komentarz:

  1. Przecież taki spam (z automatu, stąd taka pisownia) otrzymuje każdy, więc nie ma czym się ekscytować. No chyba, że masz ochotę popisać sobie z automatem (z botem) :-D

    OdpowiedzUsuń