czwartek, 15 stycznia 2015

Seksu na dłużej

W moim anonsie piszę wyraźnie, że lepiej się potrafię dogadać z młodymi. Czasem jednak dostaję odpowiedzi od ludzi mniej więcej w moim wieku, z którymi obawiam się że nie zaiskrzy nic emocjonalnie. A szczególnie wtedy, gdy widać czego druga osoba szuka. Oto prosty przykład takiej odpowiedzi:

Witaj ja Marek 45 176 73 chętnie bym cie Poznał bliżej tez szukam kogoś do stałych spotkań i na dłużej pasowało by ci to byśmy się poznali Opisz się też mam lokum na Bródnie 

Już na pierwszy rzut oka widać, że facet szuka seksu na dłużej. Tak można rozumieć cyferki podawane od razu, i tak samo pachnie słowo "lokum" - to jakby zaproszenie na seks spotkania. Cóż, na takie anonse nawet nie odpowiadam. Na moje odpowiedzi nie odpisują, gdy im nie pasuję, to czemu ja mam na siłę być dla każdego grzeczny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz