wtorek, 13 stycznia 2015

Kto jest prostakiem?

W tej rozmowie, którą dziś przytoczę, obaj jesteśmy prostakami. Tyle, że ja - mam nadzieję - znacznie mniejszym. Rozmowa miała miejsce na GG, zatem mojemu rozmówcy wyświetlił się najpierw autoresponder, który powinien go o czymś poinformować. A jak było w praktyce? Zobaczmy (on i ja):

- Hej
- Jestem gejem mam 48 lat i mieszkam w Warszawie.
- Szukam sensownych ludzi do rozmowy, przyjaźni lub związku.
- Nie szukam seksu, rozmów o seksie ani pustych gadek z nudów.
- Gdy nie odpowiem do razu to proszę poczekaj, odpiszę później.
- cześć
- Mam pytanie. Chciałbym się wymienić z tobą fotkami peniska i wgl :) proszę nie oceniaj mnie od razu. Po prostu to lubię. Do Warszawy mam 20 min więc możemy się spotkać ewentualnie
- wypad
- A prosiłem żebyś mnie nie oceniał od razu...
- Widać jesteś zwykłym prostakiem...

- ty jesteś prostakiem
- miałeś widoczny responder
- nie szukam seksu i rozmów o seksie
- wiec propozycja wymiany fotek penisa jest obraźliwa  niestosowna
- żegnam

Przyznaję bez bicia - zachowałem się jak prostak pisząc "wypad". Ale po prostu wkurzyła mnie taka propozycja, choć i tak mnie to nie usprawiedliwia. A rozmówca? Fałszywie rozpacza nad oceną od razu. Skoro chce się wymieniać fotkami peniska i wgl, to czyż nie szuka seksu? powinien chyba uszanować to co napisałem w responderze. Ale on go na pewno nie przeczytał :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz