niedziela, 28 grudnia 2014

Alimenty w rezerwie?

Los jakiś czas potem pokazał dlaczego te alimenty mogą być nawet zbawienne. Kilka miesięcy później na moje konta bankowe zostały nałożone solidne blokady od komorników. Na razie ratowałem się kwotami wolnymi od zajęcia, ale nie starczy to na resztę życia. I właśnie w takiej sytuacji - hipotetycznie - alimenty mogą być zbawienne. 

Teoretycznie mógłbym się bowiem umówić z byłą żoną, na to, że alimenty byłby mi ściągane z konta a następnie pod stołem oddawane abym miał kasę na życie na poziomie biologicznej wegetacji. Na pewno będą bowiem ściągane przed innymi należnościami. Pomysł może nieco karkołomny, ale teoretycznie możliwy. Bo stosunki z byłą żoną mam poprawne.

Zatem może się okazać, że te alimenty kiedyś nawet uratują mi życie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz