sobota, 19 lipca 2014

Oksymoron

Czasem trafia się rozmowa na czacie która jest niczym oksymoron - zawiera wzajemna sprzeczność, niczym gorący śnieg. Bo ciepłe lody faktycznie istnieją, zarówno w wersji kulinarnej jak i intymnej :-) Mnie się taki oksymoron trafił na czacie.Można powiedzieć że to był oksymoron na poziomie :-)

Bo zagadał mnie chłopak o wielce obiecującym nicku "miły na poziomie". Można się było więc spodziewać rozmowy na poziomie. I zaczął od pytania, które mnie zamurowało - czy byłem kiedyś u urologa? Najpierw przemyślałem czy to nie jest jakaś forma obrazy lub złośliwości, Ale doszedłem do wniosku, że pytanie jest na poważnie. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że dawno temu jako dziecko. I wtedy okazało się czemu mnie spytał.

Interesowało go czy będzie się musiał cały rozebrać u urologa. Prosta logika wskazuje na to że nie - skoro urolog zajmuje się tylko narządami płciowymi. To logika na poziomie szkoły podstawowej - i to mojemu rozmówcy napisałem. A on zamknął okno rozmowy bez pożegnania. Dziwna ta rozmowa i zabawna.

A może "poziom" w jego nicku dotyczył właśnie poziomu jego logiki? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz