piątek, 25 lipca 2014

Heteryk

Mam więc zidentyfikowanego chłopaka  z którym nie chcę mieć już do czynienia ale napisałem mu, że jego login na Skype, który mi podał, jest niejednoznaczny. On mi napisał abym mu podał swój login to mnie zaprosi. Ale mnie nie zależy na tym aby mnie zaprosił. Jak mu grzecznie odmówić?

Więc wymyśliłem na poczekaniu bajkę. Najpierw napisałem, że to numer kolegi z którego przeglądałem Skype, a on jest heterykiem i nie chce aby jego dziewczyna korzystająca z tego Skype zobaczyła że było z niego pisane z jakimś gejem. Kupił to ale się nie odczepił. Mam tylko rozwiązany problem Skype'a. Biedny Paweł - został heterykiem na użytek tej historii. Powiedziałem mu o tym - uśmiał się do łez.

No to napisałem że jadę do rodziny na dwa dni i po tym czasie będziemy się mogli skontaktować. Tym razem podziałało. Mój korespondent napisał, że chyba mi nie zależy na znajomości i pożegnał się. No cóż - nie zależy mi na znajomości ze złodziejem. A czemu nie napisałem mu wprost, że był złodziejem? I tak by się nie przyznał a poza tym mógł już nawet o tym nie pamiętać. 

Ważne że ja pamiętałem - uniknąłem nie tyle kolejnej kradzieży, co raczej niepotrzebnego spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz