niedziela, 1 grudnia 2013

Niby chłopak

17 sierpnia 2013
Następnego dnia po przygodzie z tym "niby rowerem" poznałem kolejnego chłopaka na GG, z Puław. On nawet założył profil na Kumpello aby mnie zobaczyć. Wydawało się że znów znalazłem ciekawą osobę do poznania. Może jednak GG które mnie wyrolowało wczoraj, trochę się zrehabilituje :-)

Ale tym razem okazało się, że Pan Bóg ma jeszcze lepsze poczucie humoru niż wczoraj. Ów chłopak okazał się dziewczyną, zagadującą mnie z ciekawości. Przedstawiła się z imienia i podała swoje prawdziwe GG - faktycznie, w katalogu GG figurowało jej imię, zatem mogę ją znać z uwiarygodnioną. Ale znów trafiłem na pudło w rozmowie. I znów na GG.

I znów mam do przemyślenia w sprawie uaktualniania mojego "filtra antyspamowego" czyli procedur zabezpieczających przed takimi kwiatkami na przyszłość. Takich wpadek nie da się uniknąć ale można je ograniczyć. Jak jednak widać, życie niesie tyle scenariuszy, że nie ma sposobu na ich przewidywanie.

Przynajmniej jednak mój umysł się pogimnastykuje ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz