wtorek, 3 grudnia 2013

Diabli pazur

18 sierpnia 2013
Miałem na niektórych tapetach na komputerze wmontowany obrazek yaoi przedstawiający całujących się anioła i diabla. To takie symboliczne przedstawienie mnie i Pawła, jako anioła i diabla właśnie. A dziś razem postanowiłem zawłaszczyć na tę wstawkę wszystkie moje tapety. I zapisałem je wszystkie z tą wstawką. Dzięki temu gdy będę miał opcję automatycznej zmiany tapet, np. co kwadrans, to na każdej będzie także ten obrazek. A ponieważ pazur na skrzydle diabła pozwala mi zmieniać rozmiar okna czata do poręcznego rozmiaru, dlatego można te tapety nazwać diablim pazurem :-)

Tapety wyglądają u mnie tak jak na poniższym przykładzie. Oprócz wstawki z aniołem i diabłem ma  też ikonkę dwóch chłopaków w prawym górnym rogu, w menu Macintosha jest ona pod nazwą użytkownika. Ikonka chłopaków na niektórych tapetach jest czarno-biała, a na jeszcze niektórych czarno-biała i półprzezroczysta. Wszystko po to aby się jak najlepiej komponowała z tematem tapety. Oto przykładowa tapeta.


Każda tapeta niesie ze sobą jakieś wspomnienia, bo wszystkie, z wyjątkiem jednego zdjęcia kosmosu (z mgławicą Koński Łeb) są zrobione z moich zdjęć. Te zdjęcie, jakie wybrałem do notki, jest dość "gładkie", więc anioła i diabła widać na nim w całej okazałości. Dla mnie wydaje się strasznie smutne - jest puste, zimne (za plecami czuję chłód nadchodzącej zimnej nocy) i sprawia że czuję się samotny na tym pustkowiu. A poza tym przypomina mi mojego najlepszego chłopaka, bo zostało wykonane gdy odwoziłem go na Podkarpacie.

Dlatego na kompie używam innej tapety, która mnie mniej "boli" ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz