piątek, 26 lipca 2013

Dżentelmen w każdym centymetrze

Mówi się o dżentelmenie w każdym calu - i ma to swój kulturowy sens. W końcu dżentelmen to określenie kojarzące się z brytyjskim arystokratą. Zatem cale są na miejscu. A centymetry kojarzą się gejom z mierzeniem wiadomo czego. I dlatego tak zatytułowałem tego posta ;-)

Miałem bowiem rozmowę na czacie, której przez nieuwagę nie uwieczniłem, ale zapisałem sobie jej przebieg za pamięci. Nie było wiele do zapisywania - cztery wyrazy. Przebieg rozmowy był następujący (kolory: rozmówcy i mój), była to rozmowa na moim nicku masażowym:

- opis
- nie płacą mi za wygląd ale za masaż
- spierdalaj obleśna kurwo
Rozmówca zamknął okno priva.

Dawno nie spotkałem się z takim dżentelmenem w każdym centymetrze - bo oczywiste, że o centymetry mu chodziło, skoro zamiast się przywitać od razu oczekuje opisu. A dżentelmenem mógł faktycznie być, bo dżentelmen kojarzy się z majętnym statusem, a pan miał w nicku "dam PLN".

Szkoda tylko, że pomylił cale z centymetrami ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz