poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Ja tesz

Gadałem na czacie z chłopakiem o nicku "Młody_28_chętny" i na moje stwierdzenie, że szukam związku on odpowiedział "ja tesz". Dowiedziałem się też, ma moje standardowe pytanie o to jakie studia kończył, że jest po technikum. Poza tym mieszka z rodzicami. Profilu na necie nie miał więc z dalszego poznania go nic nie wyszło. 

Nie byłoby w tej rozmowie nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że następnego dnia gadałem z kimś o podobnym nicku, ale z wpisanym wiekiem 25 lat. I tak samo mieszkał z rodzicami, nie miał studiów i pisał "ja tesz". Nie on jeden nie umie pisać słowa "też" - ale w tej konfiguracji (także bliźniaczo podobnym nicku) obstawiam, że to była ta sama osoba - ewidentny bajkopisarz.

Ewidentny dlatego, że używa rożnych nicków, a więc przekazuje rożne informacje co do swego wieku, co oznacza że na rzeczywistym kontakcie mu nie zależy. W rozmowie też zresztą koncept mu się szybko kończył i konwersacja się kończyła. Nie zajmował więc rozmową wiele czasu i dlatego można go nazwać sympatycznym bajkopisarzem.

Przynajmniej, w przeciwieństwie do innych bajkopisarzy, nie marnował zbytnio mojego czasu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz