poniedziałek, 23 lipca 2012

Zmiany techniczne

1 lutego 2012
Zmieniłem responder na Gadu-Gadu. Zrobiłem responder pary, zresztą już taki miałem wcześniej, kiedy bylem z moim najlepszym dotąd chłopakiem. Teraz dostosowałem responder do mojej obecnej estetyki, każde zdanie w osobnej linijce, dwukropek na górze (dzięki czemu systemowo dopisane słowo "(Autoreply)" jest zakończone dwukropkiem), wielokropek na dole. Całość wygląda tak:

 (Autoreply) :
Jesteśmy parą zakręconych gejów - obaj szaleni na swój sposób;-)
Szukamy kumpli, przyjaciół albo nawet czysto netowych znajomych :-)
Nie szukamy seks przygód! I bardzo prosimy rozmówców - miej mózg ;-)
...

Mam nadzieję, że rozmówcy będą mieć mózgi :-) W stanie opisowym GG jest zaś napisane: Para gejów szuka kumpli, przyjaciół, netowych znajomych :-) Nie szukamy seksu!

Zmieniłem też oczywiście timer na pokazujący czas naszego bycia razem. Ale przy okazji przypadkiem wykasowałem timer "obrączkowy" - został tylko "zegarowy". I tak też jest w porządku, bo czas naszego poznania się i zamieszkania jest praktycznie identyczny. Ponieważ skasowanie tamtego drugiego timera nie było zamierzone, ale przypadkowe - potraktowałem je jako znak, że nam się uda.

Miałem tylko kłopot ze wpisaniem litery "ś" w nicku "Kubuś" w timerze. Nokia N900 nie obsługuje standardowo wszystkich polskich znaków. W końcu po prostu skopiowałem tę literkę z treści SMS-a z życzeniami świątecznymi. I timer jest już ustawiony jak należy ;-)

I jak zwykle wyrażę życzenie, oby te ustawienia już nie musiały być zmieniane - szczególnie timera ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz