niedziela, 1 lipca 2012

Weryfikacja

Kumpello wprowadziło fajną opcję weryfikacji zdjęć. Polega ona na tym, że zamieszcza się zdjęcie z wyraźną twarzą, trzymając karteczkę z adresem Kumpello i nazwą profilu, a potem wskazuje się jakie zdjęcie mam być nim weryfikowane. Oczywiście zdjęcie weryfikacyjne jest widoczne tylko dla moderatora. Nie widzą go odwiedzający profil. Zaś zdjęcie zweryfikowane dostaje specjalny "stempelek" na profilu.

Na pierwszy ogień poszło więc zdjęcie profilowe, na którym jestem słabo widoczny. Ale udało się. Potem zamieściłem inne zdjęcia, pod hasłem, i do nich też zrobiłem zdjęcie weryfikacyjne. I też zostały zweryfikowane. I wiarygodność profilu też skoczyła o nieco ponad 10 punktów. Dobra funkcja, której nie ma konkurencyjne Fellow.

To pokazuje jak Kumpello stara się wprowadzać nowe usługi, zaś Fellow wydaje się przy tym płynąć na fali swojej popularności i być może kruchej potęgi. Ciekawe czy polityka ciągłych usprawnień przysporzy Kumpello więcej użytkowników i spowoduje złamanie hegemonii Fellow w dłuższym czasie?

Czas pokaże - tak czy owak zwycięzca nadal będzie miał dwa "l" w nazwie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz