środa, 25 lipca 2012

Ewolucja nicków

1 lutego 2012
Ciekawe były ewolucje nicków na czacie. Odkąd poznałem Kubę wchodzę na czata jako para, a Kuba wchodzi jako osiemnastolatek. Jego zagadują z racji wieku, a mnie z racji bycia parą. Mieliśmy nicka "WawaParaBemowo" ale ten nick się nie sprawdził. Po pierwsze, dopytywali nasz czy jesteśmy parą K+M czy M+M. A po drugie oczywiście oferowali seks - prawie wszyscy bez wyjątku. Postanowiłem więc zmienić nicka.

Wybrałem nick "WawaBemParaQmpli" - akurat tyle liter w nicku się zmieściło na Czaterii. Wydawało się, że jest idealny, bo pokazuje, że szukamy kumpli. Ale inteligentnych-inaczej na czatach nie brakuje i od razu nas brali za parę kumpli, a nie parę szukającą kumpli. Zatem kolejny niewypał.

No to wpadłem na pomysł ostatecznego nicka i stworzyłem kompilację "WawaBemParaNoSX". I ten chyba jest najlepszy. Nie przesądza jaka z nas para, ale pokazuje - dla inteligentnych oczywiście, że nie szukamy seksu. A debile i tak będą rozmawiali, niezależnie od tego jaki nick będziemy mieli.

Mam nadzieję, że ten nick się sprawdzi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz