środa, 6 czerwca 2012

Szczyt oczekiwań

Oto na jaki anons trafiłem na Gejowie:

Ja: 50/80/190, Ty: do 35 lat. Marzę o miłości aż po grób i domku z ogródkiem, ale wystarczy mi ktoś odpowiedzialny i uczciwy, z kim można zbudować bezpieczny dom. Amory to kiepskie spoiwo związku, a seks – jeszcze gorsze. Tylko długi list z pomysłem na siebie i życie we dwoje ma gwarancję odpowiedzi.

Amator "długich listów z pomysłem na siebie i życie" ograniczył się do kilku linijek tekstu, nie podając żadnego linku do ewentualnego profilu lub blogu, na których mógłby sam się takim "pomysłem na siebie i życie" pochwalić. Na dodatek zamieścił zdjęcie fragmentu nogi i majtek z wyraźną wypukłością penisa - chyba aby podkreślić, że przypadkiem nie jest kobietą. A może jednak chciał pokazać, że seks naprawdę nie jest spoiwem związku, bo penis na zdjęciu zdecydowanie nie stoi ;-)

Zastanawiam się tylko ilu młodych facetów czy chłopaków zechce do niego napisać długi list. Śmiało mogę przyjąć że nikt. Za to obstawiam ewentualnie krótkie listy w stylu "ja 20/180/70/18 uni, co lubisz?". Ciekawe czy taki list potraktuje jako wystarczająco długi i z pomysłem na życie? ;-)

Można być idealistą, ale pewna doza zdrowego rozsądku zawsze się przyda - inaczej wychodzi farsa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz