środa, 27 czerwca 2012

Dowód rzeczowy

Kiedyś na którymś z profili na portalach spotkałem się z przykładem zdania, które chyba stało się klasyczne - ruchasz się czy trzeba z tobą chodzić? Ale nie sadziłem, że dane mi będzie osobiście dostąpić zaszczytu spotkania takiego zdania w mojej komunikacji. I udało się - na GG! W dowód zrobiłem zrzut okna rozmowy ;-)

Dla niewtajemniczonych - to nie jest Gadu-Gadu ale macintoshowy multi komunikator Adium z wtyczką do GG. Dlatego jest taki fany wygląd okna (poza tym, że to okno z systemu operacyjnego MacOS a nie Windows). Ja spędziłem trochę czasu na szukaniu layoutu okna rozmowy i zatrzymałem się na tablicy korkowej, która jest najprzyjemniejsza :-)

A wracając do pytania - trzeba ze mną chodzić, chodzić i chodzić, a i tak się nie rucham tylko kocham ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz