czwartek, 14 czerwca 2012

Dobry plan

styczeń 2012
Zgłosił się do mnie na GG pewien gej z zagranicy, który wracał do Polski i nie miał gdzie się zatrzymać - z pytaniem czy może bym go kilka dni przenocował. Pogadaliśmy kilka godzin przez internet. Zdecydowałem przyjąć go i poznać, bo potencjalnie mógł być odpowiednim partnerem. 

Był bardzo fajny i gadaliśmy na wiele tematów, jedynie jego wiek był tylko niewiele mniejszy od mojego - i tu zachodziła  obawa, że jednak będzie mnie emocjonalnie blokował. Pokazał mi oczywiście swój profil na Facebooku, aby się w naturalny sposób uwiarygodnić - wyglądał w porządku, ale obawy miałem nadal. Z drugiej strony chciałem sprawdzić relację z mężczyzną o prawie dwie dekady starszym od moich dotychczasowych partnerów. 

Przyjechał dwa dni później. Spotkaliśmy się niedaleko mojego domu, tam go wysadził autobus. Szczupłej sylwetki mu po prostu zazdroszczę. Miał natomiast pociągłą twarz i była ona na granicy przyhamowania mnie w relacjach intymnych. Powstał swoisty dualizm - bardzo miała przyjacielska atmosfera i przyhamowanie w sferach intymnych. Nie było to zablokowanie ale też nie było kompletne otwarcie - czyli opcja w sama raz do milej przyjaźni, ale nie do związku.

Jednak te zahamowania, które mam do dojrzałych mężczyzn nie są wymysłem - one naprawdę istnieją...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz