sobota, 4 lutego 2012

Responder ostateczny?

31 października 2011
I znów korekta respondera na GG, ale oczywista w tej sytuacji. I chyba bardziej skuteczna w swojej sile oddziaływania  iż poprzednie razem wzięte. Oto bowiem jak wyglądał mój stary (choć nie tak bardzo) autoresponder: 
Jestem gejem (44). Szukam przyjaciół lub netowych znajomych. Nie szukam seksu ani cyber seksu! Jeśli potrafisz sensownie rozmawiać i chcesz mnie poznać - zapraszam do rozmowy…
Teraz ten autoresponder wygląda nieco inaczej:
Jestem gejem i mam partnera. Dlatego nie szukamy seksu ani cyber seksu! Szukamy przyjaciół lub netowych znajomych. Jeśli potrafisz sensownie rozmawiać i chcesz nas poznać - zapraszamy do rozmowy…
Podobnie ze zmianami statusu na GG. Poprzedni był taki:
Nie szukam seksu ani rozmów o niczym! Szukam związku, przyjaciół, znajomych...
A obecnie jest taki:
Nie szukamy seksu! Szukamy przyjaciół lub netowych znajomych...
Liczba mnoga powinna coś powiedzieć w miarę inteligentnemu rozmówcy. Zatem mam nadzieję, że odzywać się będą już tylko osoby zainteresowane znajomością. Nadzieja, oczywiście, matką głupich. Ale matkę też mieć trzeba ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz