czwartek, 2 lutego 2012

Profilowanie...

31 października 2011
I znów przyszła pora na zmiany na moich profilach. Znów piszę, że jestem w związku i - czego nie robiłem wcześniej z dwoma ostatnimi chłopakami - zlinkowałem się z profilem Rodiego. Ale z nim się linkowałem wcześniej, gdy byliśmy razem, więc to sprawa naturalna i już nie pierwszy raz zastosowana. I oczywiście zmieniłem opis. 

Wyjaśniłem w tym opisie, że po dwóch latach zatoczyłem koło i wróciłem do byłego. A w tym czasie obaj mocni dojrzeliśmy i zrozumieliśmy wiele rzeczy. I wyjaśniłem, że szukamy przyjaciół lub nawet netowych znajomych - a nie brzydzimy się także kontaktem tylko przez sieć, szczególnie, że z niektórymi osobami inaczej nie da się podtrzymywać relacji.

Rodi założył też profile na Kumpello i Gayromeo, gdzie, podobnie jak na Innejstronie, można się zlinkować z partnerem. Cyknąłem mu ad hoc serię fotek kiedy pracował przy kompie komponując muzę ze słuchawkami na uszach - i jedno zdjęcie wyszło na tyle fajne i uśmiechnięte, że wstawił je na profile. Od ręki na Kumpelo dostał dwa pozytywne ślady od innych. Tak zwycięża na tym gejowskim portalu randkowym siła młodego wieku (22 lata a nie 44 jak u mnie) i ładnego wyglądu ;-)

Ale i ja, i Rodi, mamy to w dupie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz