wtorek, 20 grudnia 2011

Koniec Różnicy Wieku

Kolejny koniec, tym razem zamierzony przeze mnie - a skoro ciągle ostatnio o końcach mowa, to oczywiście i ten koniec dołączę. To koniec mojego profilu na portalu Różnica Wieku. Kiedyś on istniał, potem jakoś nie moglem go znaleźć - i wreszcie się udało. Założyłem tam profil w celu przeczesania portalu i wysłania wiadomości to potencjalnie interesujących mnie osób. Podobnie jak w przypadku Strony Puchatej, interfejs portalu jest czerstwy i mało intuicyjny - widać takie narzędzia były dostępne, możliwe że za darmo. Lepszy taki interfejs niż żadny ;-)

Nie nastawiam się na utrzymywanie tam profilu, bo nie ma to większego sensu - liczba ciekawych osób da się policzyć na palcach obu rąk zapewne. Dlatego profil na tym portalu istniał około 3 tygodni zanim go skasowałem. Wyszedłem z założenia, że jeśli ktoś w ciągu tygodnia czy dwóch nie odwiedza profilu na takim portalu (i nie dobierze maila ode mnie) to i tak nie warto na niego liczyć.

Nie spodziewałem się żadnych rewelacji na tym portalu - czyli jakiś kontaktów do mnie z własnej inicjatywy innych osób. Na początku rozmawiałem tam z fajnym chłopakiem, choć niestety słabo wyedukowanym - i to bolało. Ale to jest temat na inny post, bo sprawa jest ciekawa. W każdym razie - likwidacja profili na Różnicy Wieku była planowa i rutynowa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz