środa, 30 listopada 2011

#197 - rozmowa z księciem

Oto rozmowa z księciem z bajki, o nicku zawierającym słowo "przystojny".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- ja 28 lat
- szukam związku [mam nadzieję, że zniechęcę]
- ok ja też [za łatwo się zgadza]
- ja aktywny [i zepsuł całe wrażenie]
- ja mogę być pasywny [idę mu na rękę]
- lubię dużo seksu
- lubię dużo seksu w związku, miłości, bliskości oraz wspólne życie i mieszkanie
- nie lubię seks dla seksu
- rozumiem a często byś chciał [szuka seksu jak nic]
- anal? nie pasjonuje mnie - inny seks bardzo często
- to oralnie byś mógł nawet codziennie?
- ja nie obciągam
Znalazł się książę przystojny od jednostronnego ruchania, więc odpaliłem:
- aha, sory ale książętom co sami ruchają a nie obciągają dziękuję
Książę już się nie odezwał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz