czwartek, 13 października 2011

#149 - krótko i nie na temat

Na pechowy dzień trzynastego mam do zaprezentowania pechową rozmowę, jakich miewam bardzo wiele - pechową, bo kompletnie nic nie wnoszącą

Typowa rozmowa na GG zaczyna się bowiem najczęściej od głupiego wypytywania - przerzucającego ciężar konwersacji na mnie. Bardzo tego nie lubię, bo wolę gdy rozmówca podsuwa jakiś naprawdę ciekawy, nawet najbardziej banalny, temat do rozmowy - i można z nim pogadać. Dlatego na ogólnikowe wypytywanki w stylu "co tam?" odpowiadam zwykle wymijająco lub wręcz "gasząco" - jak to miało miejsce w przypadku dzisiejszej rozmowy.

Rozmówca już gadał ze mną wiele razy, więc nic-nie-znaczące pytanie początkowe jest  u takich osób niestety nagminne.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- siema
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- siema
- hej
- Co tam o sobie powiesz
Nawet bez znaku zapytania...
- nic
Krótko i nie na temat :-)
- ok
Typowe bezmyślne potwierdzenie - do wyboru jeszcze acha lub spoko.

I cała dzisiejsza rozmowa się na tym zakończyła. Bezwartościowa strata czasu, jedynie coś w rodzaju mówionego pingowania - sprawdzania, że ktoś żyje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz