środa, 14 września 2011

#120 - mnie wygląd nie interesuje...

Czy wygląd się nie liczy? Oto ilustracja ;-) Rozmówca ma nick "23 Warszawa 40+ na stałe_1". To podkreślenie i jedynka na końcu nicka oznaczają ponowne zalogowanie na tym samym nicku po zawieszeniu się czata.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hejka
- hejka
- Robert miło mi :-)
- Maciek też mi miło
- widzę, że obaj szukamy tego samego :-)
- tak, mamy 5% szans na sukces
- myślę, że jakie 20-25% gdybyśmy się zaakceptowali z wyglądu
- mnie wygląd zupełnie nie interesuje
- wygląd się liczy, ale liczy się raz :-)
- wygląd może rozwalić budowany związek, ale jest łatwy do oceny i klepnięcia
- a nie charakter, który trudniej ocenić
- ja lubię siwych gości :-P
- niestety
- nie dość, że nie jestem siwy i to bez farbowania
- to dają mi jakie 35 z wyglądu ;-)
- aha, jakoś to przeżyję :-)
- zobacz mój profil [podałem adres]
Rozmówca odszedł z rozmowy (na WP nie wiadomo czy się wylogował, czy zamknął okno rozmowy).

Pierwsza myśl - nie podpasowało mu, że jestem za młodo wyglądający. Druga myśl - mogło go wywalić z czata (nick sugerował, że już go raz wywaliło), może też stracił na tyle połączenie z netem, że nie mógł się już zalogować ponownie.

Tak czy inaczej - pozostanie to a complete mystery ;-)

2 komentarze:

  1. Bzdura!Oczywiście, że wygląd ma znaczenie, i to duże. Czytałem kiedyś o takim psychologicznym eksperymencie - studentów, którzy utrzymywali, że wygląd się nie liczy, poproszono o listę zainteresowań i cech, jakie byłyby pożądane u ich potencjalnych partnerów. Na tej podstawie dobrano ich w pary na bal.
    Po imprezie okazało się, że ze wszystkich tak skojarzonych par tylko nieliczne zapowiedziały chęć kontynuowania znajomości. Większość zrezygnowała, bo...partnerzy nie pasowali im wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd się oczywiście liczy - ale tylko raz, gdy kogoś akceptujesz. Nie jest zatem ani nieważny, ani przesadnie ważny - ale się liczy. I może oczywiście rozwalić budowanie znajomości z kimś :)

    OdpowiedzUsuń