sobota, 10 września 2011

#116 - ostro do przodu

Nie ma to jak chcieć robić ostry seks i to ostro do przodu. Szkoda tylko, że na ślepo - więc można sobie nabić guza. Dlatego lepiej zachować głowę całą ;-) Zagadałem chłopaka o nicku "ON lubelskie 19" - kto wie, może szuka związku, jest po maturze i jeszcze nie wie gdzie studiować? ;-)

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hejka
- hej
- masz ochotę na lodzika?a
- nie przeszkadzam?
- nie
- szukam docelowo chłopaka do związku, a Ty kogo szukasz?
- do ostrego seksu 
Raczej nic z tego nie będzie, skoro myśli seksem, ale spróbować można...
- to za mało dla mnie :-)
- ale muszę cię na początku poznać, potem zastanowić
Pierwsza część zadania jak najbardziej sensowna, druga mi skojarzyła się  z castingiem ;-)
- oczywiście, że tego się nie deklaruje od razu
- możemy spróbować [zabrzmiało jak łaska ;-)]
- jeśli szukasz zdeklarowanego aktywa mówiąc o ostrym seksie, to ja raczej ostatnio byłem pasywny
- możesz być pasyw
- ja cię ostro wyrucham
Jakoś ostre ruchanie kojarzy mi się z seksem bez miłości, bliskości, uczucia - a co najważniejsze bez namiętności i szaleństwa, jedynie jako wyczerpująca gimnastyka... 
- chcesz zobaczyć mój profil na necie?
- więc jak spotkamy się?
Na ślepo, w gorącej wodzie ostro kąpany ;-) 
- przecież jeszcze się nie znamy
- mogę zobaczyć
- anubius na Fellow
- przygód nie szukam jakby co :-)
- ja szukam wszystkiego :-) 
- widzę
- wylizał bym ci kutasa 
- wiesz lubię seks, ale szukam kogoś z kim będziemy czuli, że będzie coś więcej niż sam seks :-)
- ale na początek możemy się bzyknąć a potem się zobaczy
- na początek sex a potem się zobaczy  
Jakbym nie wiedział co znaczy "bzyknąć się" ;-)
- seks może być jeśli się czuje że jest szansa na coś więcej
- święty nie jestem
- ale jeśli by się nie czuło, to nawet seksu już nie robię, bo szkoda czasu na to :-)
- więc jak, sex poznajemy się i jak będzie OK to się bardziej poznajemy i jesteśmy razem moja propozycja
Propozycja bez interpunkcji, bo w ostrym tempie wygłoszona ;-)
- chcesz od razu się spotkać?
- tak
- masz profil na necie?
- nie
- a kiedy się spotkamy? [spotkamy w ciemno!]
- nie masz profilu, nie wiem jak wyglądasz, nie wiem jakim jesteś człowiekiem, nie wiem czy będziemy pasowali do siebie
- i mam jechać 150 km w ciemno?
Rozmówca ostro zamknął okno priva.

Klasyczny przykład ostrej głupoty i ostrej ślepoty - seks na już i w ciemno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz