poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Kasuj opis na GG

Dostałem jakiś czas temu taki tekst od kogoś na GG:

Proszę cie zmień opis to ja z Bielska pisaliśmy ostatnio. Na razie cię kasuję bo ten opis ktoś popatrzy a tu same geje. Daj sobie coś fikuśnego.

Przez chwilę nie załapałem o co biega - opis na portalu? A może na blogu? Aż wreszcie zrozumiałem - chodzi o opis w katalogu GG. A raczej nick oraz imię, w których obu jest napisane GaY & GeJ.

Temu właśnie opisowi zawdzięczam tyle miłych rozmów na GG, których część uwieczniam na blogu. I to jest jeden z kanałów poznawania ludzi, także docelowo do związku. I myślę, że to jest kanał wartościowy, doskonale uzupełniający internet. Dlatego, bo zagadują mnie dzięki niemu ludzie mąjący GG w komórkach, a nie mający dostępu do internetu - a więc czatów, anonsów i profili.

Nie będę więc zamykał takiego potencjalnie wartościowego kanału tylko dlatego, że komuś może ktoś podejrzeć mój opis w katalogu na GG. Zresztą - wystarczyło zapisać moje GG w telefonie i kasować rozmowy z historii, aby nikt nie zobaczył że się gada z kimś o imieniu GaY & GeJ ;-)

Gdyby więcej osób narzekało na ten opis, można by się w ogóle zacząć zastanawiać, ale to na razie pierwszy i jedyny taki przypadek. Oczywiście nic nie zmienię - jeśli coś będę zmieniał, to co najwyżej treść autorespondera. Zresztą on już jest "chłopak-ready", bo nie zawiera informacji o szukaniu związku ale przyjaźni, wygląda tak:

(Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.

I sprawdza się w odsiewaniu ludzi szukających na przykład na cyber seks czy seks przygodę. Podobnie jak sprawdza się opis w katalogu GG, który miałbym zmieniać dla tego jednego biedaka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz