piątek, 1 lipca 2011

#045 - eak po raz drugi

Kolejny czat z nieśmiertelnym eakiem. Kiedyś ktoś omyłkowo napisał eak zamiast rak (mój znak zodiaku) i lubiłem to wykorzystywać. Oto rozmowa z nickiem "Warszawa posunę pakera".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- cześć
- ja 30 lat tylko aktiv
- ty a, p?
- pa [mam dość rozmowy]
- owłosiony jesteś? [nie załapał że "pa" nie znaczy "pasywny-aktywny"]
- nie
- opisz się
- eis zsipo [czyli "opisz się" pisane wspak]
- nie rozumiem
- szukam eaka
- tyle to znaczy
- to po staroceltycku
- a co znaczy szukam EAKA?
- nie wiesz co to jest eak po staroceltycku?
- nie znam staroceltyckiego [kupił wymyślony przeze mnie język...]
- to błąd
- mam pytanie
- czy szukasz kogoś kto zna staroceltycki, czy czegoś innego szukasz?
- oczywiście że musi znać staroceltycki
- to mój konik
- innego nie chcę [mam nadzieję, że to go zniechęci]
- więc powodzenia
- narazie
Rozmówca zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz