piątek, 29 lipca 2011

#073 - déjà vu

Oto autentyczny przypadek czatowego deja vu. Człowiek o tym samym nicku w dwóch jakże rożnych wcieleniach. Nick rozmówcy "nie śpię".

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst

Rozmowa 1
- cze 16 ok?
- 16 lat?
- tak
- masz 16 lat i jeszcze nie jesteś w łóżku o tej porze? ładnie
- chyba nie ...
- strasznie mi kutas stanął
- aż się przebudziłem
- twój problem nie mój
- niestety
- może pomożesz?
- jak?
- mam nadzieję że masz większe doświadczenie i coś poradzisz
- mam
- przyłóż sobie lodu to ci się skurczy
Rozmówca zamknął okno priva.

Rozmowa 2
- ja też żonaty 39
- jesteś żonaty?
- tak
- co cię tu sprowadza?
- kutas mi stoi ... 
- co studiowałeś?
- nic - od razu przyszedłem na czaterię powalić
- wiesz co jak na 39 letniego żonatego mężczyznę to się zachowujesz jak małe dziecko
- tak 17-18 lat
- bo oni tak się emocjonują że im kutas staje
- w zasadzie to chyba dobrze ze mi ładnie staje
- dobrze owszem
- ale myślałem ze w wieku 39 lat ludzie sa poważniejsi
- i to jeszcze żonaci
- ale to taka refleksja na boku
- a ty co tu robisz?
- ja szukam rozsądnego faceta
- o tej porze? nie u boku żony? [tu usiłował być złośliwy]
- o tej porze jestem na necie
- ale nie szukam pochopnie
Rozmówca zamknął okno priva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz