piątek, 22 lipca 2011

#066 - execute order 66!

Kto oglądał Star Episode III - Revenge od the Sith - ten wie, co znaczą słowa execute order 66. Z jedną małą różnicą - kanclerz Palpatine nie byłby na tyle bezczelny, aby wydać taki rozkaz 66 ;-)

Oto jak obcesowi potrafią być nieznajomi - tym razem na GG. Rozmówca według katalogu GG ma na imię Marek, jest z Łodzi i ma 30 lat - więc powinien być poważnym facetem.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- (Autoreply) Jestem gejem (43/178/89). Szukam partnera do związku, przyjaciół lub netowych znajomych. Nie szukam seks przygód ani cyber seksu. Jeśli szukasz tego samego - proszę odezwij się ponownie...
- co tam? [nienawidzę tego głupiego pytania]
- nic [moja standardowa, zniechęcająca odpowiedź]
- masz jakiegoś chłopaka? [kolejne jeszcze głupsze pytanie]
- nie przeczytałeś chyba respondera :-)
- przyślij mi swe zdjęcie kutasa
- !!!!
[propozycja idiotyczna, a z tyloma wykrzyknikami wręcz bezczelna!]
- wybacz, po pierwsze nie mam i nie robię takich zdjęć, po drugie nie gadam z takimi prostakami, którzy myślą tylko o kutasach
- ja nie myślę o kutasach [acha, tylko je oglądasz, tak?]
- jak masz na imię? [spóźniona grzeczność]
- jesteś tam?
Byłem, ale miałem ochotę jedynie zamknąć okno rozmowy.

Można by ten"rozkaz" przysłania zdjęcia kutasa wstawić w słowa Palpatine:
- Commander Anubius, execute order 66... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz