sobota, 19 marca 2011

Przeglądanie profili na Fellow

Mam ustawiony Mega Top Profil na Fellow.pl - zatem moje zdjęcie jest na stronie głównej tego portalu i stąd odwiedzalność jest duża. To także zasługa fotografii z napisem "SEX" i napalenia użytkowników tego portalu na taki przekaz ;-)

Otwieram część profili które mnie odwiedziły - te, które rokują nadzieję na coś: związek, przyjaźń, netową znajomość... Opera jest genialna, bo pozwala to robić w backgroundowych tabach. Otwieram, otwieram, otwieram - naklikam się myszką uruchamiając podręczne menu i wybierając opcję "Open in Background Tab". Cóż w tym dziwnego aby pisać na blogu? Otóż to, że o wiele szybciej idzie mi potem "czytanie" profili, niż samo ich otwieranie w zakładkach. Nie wiem dokładnie ile, bo nie liczyłem, ale na oko 90% profili ma opis składający się z co najwyżej niepełnej linijki - od pojedynczej kropki, po kilka słów.

Trudno po takim opisie kogoś poznać, dowiedzieć się o nim czegokolwiek. Prędzej można się zorientować z widełek wiekowych, jakie ludzie najczęściej wypełniają, oraz ze zdawkowych typów znajomości - do wyboru Fellow oferuje: luźną znajomość, przyjaźń, towarzystwo, związek, seks, inny/nieokreślony.

Czy to dobrze? Z jednej strony mam luz, bo prawie nad nikim się nie zatrzymuję. Z drugiej - ech to mozolne otwieranie myszką profili w background tabach ;-)

1 komentarz:

  1. Elo!
    wiesz,że to ja piszę,bo tylko ja jestem taki mądry!
    Zaloż se ksiege gości czy coś,bo chce ją rozdziwczyć :):)

    pozdro
    K.

    OdpowiedzUsuń