piątek, 8 stycznia 2016

Ziarna od plew

Zagadał mnie na czacie gejowskim ktoś o nicku Exhib, po którym można się było spodziewać ekshibicjonizmu. A w przypadku czatów gejowskich wiadomo w którą stronę to zmierza. Może pokaz przed kamerką z opcją aby walić konia, może szukanie spotkania w realu. W każdym razie napisałem mu, na odwal się, że szukam związku. I w tym wypadku rozmówca mnie zadziwił. 

Otóż zapytał mnie "jakiego typu?". To faktycznie wyzwanie dla intelektu. Bo jakie są typy związków? Mnie się naiwnie wydawało, że jeden. Po prostu związek. Każdy widzi go inaczej, dla każdego związek ma inną twarz - ale jest tylko jeden. Tak samo jak jedna jest rodzina czy małżeństwo. Ale najwyraźniej dla wielu osób na gej czacie związków jest wiele.

W istocie, związek to dla wielu wygodny parawan słowny dla zatuszowania czegoś, co związkiem nie jest. Tak samo jest z przyjaźnią, która dla wielu osób kojarzy się z "grzeczną nazwą" dla seksu układu. Do pewnego momentu to jest nawet zabawne, ale potem zaczyna być irytujące, gdy trzeba oddzielać w rozmowie ziarna od plew i przekonywać się, czy mamy do czynienia z poważnym traktowaniem tematu, czy z lipą.

Bo miodu z takiej lipy nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz