poniedziałek, 7 grudnia 2015

Bądź poważny

Jedna z odbytych niedawno rozmów na czacie warta jest uwiecznienia. Rozmowa jak wiele innych. Mój rozmówca szuka szybkiego seksu. A ja szukam związku. On dopytuje się o sprawy seksualne,a mnie role w analu i tym podobne duperele mało obchodzą. Ja szukam poważniej relacji, a on przygody. I co się dzieje, gdy on uświadamia sobie, że nie szukam tego samego?

W gniewie i złości napisał mi takie oto podsumowanie - bądź poważny do końca życia. I oczywiście zamknął okno rozmowy. Uśmiałem się z tego. Owszem, szukam na poważnie i do bardzo poważnej życiowej relacji. Ale prywatnie nie muszę być śmiertelnie poważny na co dzień. A tym bardziej do końca życia. 

Natomiast na pewno nie bawi mnie dobieranie do czegoś, czego po prostu nie szukam, czyli do szybkiego seksu. Lubię seks, ale nie lubię seksu jałowego. Taki seks mi jest zwyczajnie zbędny. Jeśli chcę mieć seks, to z pełnią doznań. A takiego seksu nie robi się byle jak i z byle kim. Ale szukający przygód o tym nie pamiętają.

Ich sprawa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz