środa, 25 marca 2015

Nie napiszę

Czasem czyjś anons jest taki fajny, że zachęca do kontaktu. No bo jeśli szuka się związku i rafia na anons o takiej treści... Sami oceńcie:

A ja chciałbym zapytać czy jest tu ktoś normalny? z tego co widzę to ciągle Ci sami oszuści i bajkopisarze siedzą ****Zdecydowanie szukam kogoś zdrowego psychicznie i fizycznie do poważnego związku. Nie ważny jest dla mnie wiek, ani wygląd. Jeśli jesteś z Polski - napisz maila, podaj telefon - zadzwonię na mój koszt! mam pracę!

Już bym chciał napisać, ale zwróciły moją uwagę dwie rzeczy - miasto autora i to, że zadzwoni. Otóż już raz napisałem na anons kogoś z tego miasta i zadzwonił do mnie jakiś niepoważny przynudzacz. I sam się chwalił tym, że zamieszcza anonse. Myślę, że to kolejny jego anons. A zatem - nie napiszę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz