niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet

Oto anons w sam raz na Dzień Kobiet. Bo można by powiedzieć, że autor ma kobiecą naturę, ale w takim dość negatywnym sensie - wielkiej damy, której powinno się nadskakiwać. Oceńmy zresztą sami:

Mam 20 lat jestem studentem w Koszalinie jestem na pierwszym roku :D mam zielone oczy jestem szatynem, jeśli interesuje Cię spotkanie napisz coś o sobie, może jakaś kawa, herbata? lub czekolada? w końcu idą zimne dni i przyda się ktoś przytulaśny... Niczego nie wykluczam i jeśli przedstawisz ciekawą propozycję innej formy spędzenia czasu ;D ... zastanowię się

Najbardziej jest ciekawe owo "zastanowię się" na końcu. Obstawiam, że to raczej przekorny żart, niż coś na śmiertelnie poważnie. Dlatego też nie traktuję tej "wielko damowskiej" natury z całą powagą, ale raczej z przymrużeniem oka. Ale świątecznego tulipana można studentowi dać ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz