wtorek, 2 grudnia 2014

Zmiana warty

Zmiana warty polega na tym, że ten sam mail zaczyna pracować dla innych celów. Oczywiście jedyne co zostawiłem z komunikacji z tamtą firmą to właśnie maile. A teraz będą mi one służyły w nowej pracy. Bo postanowiłem zająć się czymś związanym z pisaniem, ale tym razem poważniejszym i takim, którego nie trzeba się wstydzić. Czyli powrót do SEO copywritingu

Równolegle z tamtą pracą myślałem nad tym, ale to była teoria. A teraz zacząłem praktycznie ją stosować. Tak się złożyło przypadkiem, że zacząłem tę nową pracę od pierwszego dnia nowego miesiąca. Fajny początek. Ale ta praca jest zupełnie inna niż tamta. I pod pewnymi względami gorsza. Ale wciąż korzystam z tego samego maila i z przeglądarki Chrome jako zawodowej. Tylko nie muszę już używać Google Talk bo nie ma z kim gadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz