środa, 19 listopada 2014

Idealny nick

Zakładanie konta Google, a przede wszystkim poczty w Gmail, to drobiazg. Ale nie dla mnie. Mnie to zajmuje dużo czasu bo jestem humanistą. Ale myliłby się ten, kto by sądził że nie radzę sobie, bo nie wiem co i jak wcisnąć. Obsługę tych formularzy mam w małym palcu. Co innego jest rozpaczliwe trudne do zrobienia - ustalenie idealnego nicka poczty. Bo nie ma u mnie opcji, aby nie był to nick idealny.

Nie raz potrafiłem tracić czas w grze, nawet godzinami, na budowanie kolejnych postaci i zaczynanie od nowa całej gdy tylko dlatego, że nick mi nie pasował w pełni. Ale gdy miałem wreszcie mój idealny nic, od razu łapałem właściwą motywację do działania. I tak samo musiało być w przypadku pracy. Musiałem wymyślić idealny nick poczty i konta Google na potrzeby pracy. Pomogło mi w tym rozważanie o innej pracy, które miałem w tym samym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz