środa, 12 listopada 2014

Antydatowanie

I tak się złożyło, że pisanie bloga wygasło. To nie było z dnia na dzień, choć jedynie tak to wdać na blogu. W istocie blog miał czasem nawet zapas materiału rozpisany na pół roku do przodu. A to sprawiało, że nawet zaprzestanie jego pisania dałoby efekt dopiero po kilku miesiącach. Ale prędzej czy później każdy zapas się kończy i blog staje. 

Na szczęście postanowiłem wrócić do pisania bloga. Poświeciłem mu tyle serca i czasu i nie chciałbym aby to zostało zapomniane. Dlatego zaczynam ponowne pisanie bloga od dnia 1 września 2015. Data przypadkowa, ale fajna - początek szkoły, nawet rocznica wybuchu wojny. A jest co zaczynać z blogowaniem. I mam nadzieję, że tym razem już bez przerw.
 
Postanowiłem prowadzić blog podobnie jak do tej pory, natomiast zastanawiałem się co zrobić z tak dużą wyrwą w blogu, która powstała przez 10 miesięcy nie pisania go. Zdecydowałem, że będę ją stopniowo zasypywać, umieszczając w tym czasie publikacji takie notki, które ostatnio pojawiały się często na blogu - czyli moje obserwacje komunikacyjne: zapisy rozmów lub ciekawe (w ten czy inny sposób) anonse. 

A zatem docelowo zapełnię blog bez śladu, jednak w tym miejscu lojalnie uprzedzam, że notki począwszy od dzisiejszej aż do 31 sierpnia 2015 roku są antydatowane i pisane ex post dla zapełnienia wyrwy w blogu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz