piątek, 15 sierpnia 2014

Spoko, spadaj

Czasem na Gadu Gadu dochodzi do zabawnych sytuacji. Miałem tak jakiś czas temu, gdy napisałem na GG komuś informacje, że trafiłem na jego anons (w kategorii oczywiście szukania partnera). Tego samego dnia nie odpisał mi, więc zapomniałem o całej sprawie, ale niespodzianka czekała mnie następnego dnia.

A kolejnego dnia pojawiło się jego przywitanie - napisał do mnie "spoko". Takie słowo kojarzy mi się raczej z mniej myślącym rozmówcą, zresztą często samodzielnie się określającym jako "spoko koleś" czyli dla mnie - "spoko idiota". Ale to nie przesądza niczego o tym, że i normalny człowiek może od czasu do czasu tak napisać. Więc ja się przywitałem w odpowiedzi na ten tekst.

Tym razem respons był naprawdę ciekawy - też pojedyncze słowo "spadaj". Widocznie chłopak zobaczył w katalogu mój wiek czy też dodatkowo mój awatar i nie spodobałem mu się do koncepcji. nawet chwilę myślałem nad ripostą ale dałem spokój. Nic i tak mu w głowie po tym nie zostanie. A ja mam przynajmniej temat na bloga, więc rozmowa nie była zmarnowana.

Przeczytaliście tę notkę? Spoko. To spadać. Proszę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz