poniedziałek, 12 listopada 2012

Telefon imprezowy kupiony

maj 2012
I został mi tylko kupienie telefonu do karty Play, którą miałem zastosować jako imprezową. A więc telefon ma być bardzo nieszczególny z wyglądu, nawet ubogi czy badziewny. Aby złodziej się na niego nie połasił. Ale ta karta Play ma także zastosowanie biznesowe (w innych usługach które prywatnie oferuję) - więc odpadają posiadane przeze mnie stare telefony, bo nie mają wyświetlania wiadomości w trybie konwersacji SMS. Musiałem więc kupić coś nowego.

I kupiłem Nokię C1-02. Telefon wygląda ubogo i kiepsko, ale jego klawiatura, choć gumowa, jest po prostu fenomenalna. Miękka i bardzo wygodna do pisania SMS-ów. I tym razem trafiłem na idealny telefon, bez kupowania wcześniej nieudanego. W sumie więc nabyłem 7 telefonów, z tego dwa dla Rafała i 5 dla mnie - a z nich tylko 3 idealnie udane. I jeden zniszczony.

Nadal koszt tych wszystkich telefonów jest mniejszy od kosztu Nokii N900 którą jakoś czas temu nabyłem dla mojego flagowego telefonu, i która służy mi bezbłędnie po dziś dzień. Ale w mojej obecnej sytuacji to i tak ekstrawagancja - jedyna nadzieja że praca wspólnie z Rafałem podejmowana uda się. Bo inaczej będę w ciężkiej dupie :-)

Ale przynajmniej mam realną nadzieję na ułożenie życia :-)

1 komentarz: