niedziela, 14 października 2012

Wiązanka

Czasem, nawet częściej niż czasem, jestem zajęty przy samym komputerze lub poza nim i przez jakiś czas - kilka a nawet kilkanaście minut nie mogę odpisać komuś w czasie rozmowy prowadzonej na Gadu-Gadu. I czasem bywa że osoba po drugiej stronie się denerwuje. Miałem taką rozmowę niedawno. gdy nie odezwałem się do rozmówcy, bo nie było mnie po prostu przy komputerze - to po powrocie zobaczyłem taką oto wiązankę: kurwa odpiszesz wreszcie pizdo jebana :-)

Nie byłoby może nic w tym na tyle ciekawego aby umieszczać i upamiętniać tę rozmowę na blogu. Ale ciekawy jest jej dalszy przebieg. Oczywiście podsumowałem rozmówcę, w tak zwanych krótkich żołnierskich słowach i zasugerowałem mu aby mnie nie obrażał. na to mój rozmówca zapytał jak ma znaleźć chłopaka. A więc prosi o poradę. Okej. Zapytałem go o wiek, aby na tej podstawie móc ustalić jakie rodzaje poszukiwań byłyby dla niego najlepsze.

Najlepszy okazał się jednak jego wiek - otóż kolega ma 16 (słownie: szesnaście lat). Nie dziwi mnie to, bo często mnie 16-latkowie zagadują. Ale zabawnie wygląda soczysta wiązanka od niego w połączeniu z tak, wydawałoby się niewinnym, wiekiem. Ale świat widać idzie do przodu i standardy się obniżają ;-)

Ciekawe czy poziom samej wiązanki się obniżył w ciągu ostatnich lat ;-)

1 komentarz:

  1. hehehe
    ja też mam "szczęście" do małolatów...
    kilka razy nawet prosili mnie o rozdziewiczanie ;)
    jakoś nie skorzystałem :)

    OdpowiedzUsuń