niedziela, 16 września 2012

Błędny rycerz

Zabawną sytuację miałem na czacie WP. Zagadał mnie 29-latek z Warszawy szukający, jak wskazywał nick, na stale. I w pewnym momencie rozmowy zaczął mnie wypytywać o to czy kończyłem studia. Napisałem, że humanistyczne. A on zaczął w to głośno powątpiewać, z powodu strasznie niegramatycznego pisana przeze mnie w oknie rozmowy. A to nie są błędy ortograficzne ale misstype czyli źle wciskane klawisze, czeskie błędy i tym podobne. Wynikające z bardzo szybkiego pisania dwoma palcami, jakie robię.

Dlaczego tak piszę? Bo mój umysł dyktuje mi za szybko gotowe zdania i nie mogę pisać wolniej. Zmęczyłbym się tym bardzo i poza tym straciłbym wątek pisania. Dlatego muszę pisać szybko, a poprawiam błędy na spokojnie po zakończeniu pisania, gdy treść mi już nie umknie. Ale na czacie nie opłaca się oczywiście poprawiać tekstu - i stąd powstaje wrażenie pisania niegramatycznego.

A ten facet, kiedy się na niego wkurzyłem i zamknąłem okno - odpisał mi, że jest pewny, że nie mam studiów. Tylko pogratulować kretynizmu, co zresztą zrobiłem i zablokowałem rozmowę. Z takim kretynem związku się na pewno nie zbuduje. No ale nie samymi kretynami na szczęście czat jest wybrukowany ;-)

Trzeba więc cierpliwie szukać dalej ;-)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za link, dodałem do listy blogów :-) Najchętniej komentuję wpisy w których stawia się życiowe pytania lub przedstawia życiowe problemy a tam raczej tylko ostatnio (z tego co patrzyłem) wpisy techniczne i poezja, której się nie komentuje, tylko czyta :-)

    OdpowiedzUsuń