czwartek, 23 sierpnia 2012

Trzy wróżby

11 marca 2012
Siedzę na czatach i GG a tu nagle zagaduje do mnie Tomek, mój pierwszy chłopak, i pisze, że się rozstał ze swoim facetem. Tak jak ja. Pogadałem z nim na GG, wymieniłem fona, bo ma nowy numer i zadzwoniłem. Obaj mamy rozstanie, obaj mamy ochotę na seks. A z Tomkiem zawsze mogę iść do łózka, bo to mój były i pierwszy. Nie zastanawiałem się więc długo i zacząłem się pakować do wyjazdu po niego.

I nagle na czacie WP zagadał mnie ktoś o nicku "Wolny szuka do związku" ale czat mi się zawiesił. Zresetowałem więc przeglądarkę i zalogowałem się na czata. Trafiłem na koniec listy i tam był nick zaczynający się na Z - chyba "Zakocham się w kimś" czy coś takiego. Jego też zagadałem, ale wyszedł z czata nim napisałem mu przywitania, a tego poprzedniego "wolnego" nicka nie było. Potraktowałem to jako wróżby które pozytywnie świadczą o spotkaniu z Tomkiem.

Zamieniłem timer znajomości z Kubą na timer znajomości z Tomkiem, aby się przekonać ile czasu już się znamy. Od 9 lipca 2004 roku upłynęło już 7 lat i 246 dni. W końcu to pierwszy chłopak z którym się spotkałem. I pierwszy z którym oprawiałem seks. A trzecią wróżbę miałem przez telefon - nie poznałem jego głosu. Może on będzie bogaty?

W każdym razie z nim nie obawiam się spotkać i kto wie czy nie spróbować znowu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz