niedziela, 5 sierpnia 2012

Seksualna karta dań

Oto na jaki anons trafiłem w kategorii "Szukam partnera" na Gejowie. Zamieszczam jego treść w całości (z zachowaniem całej treści, interpunkcji oraz podziału na linijki tekstu):

(1) M-M
Seks gratis. Higiena. Guma lub badania. Seks klasyczny jak między K-M.
Ty: P, samiec, męski, 15-70 lat, kultura słowa, bez tatuaży, stoi ci.
Możesz być prawiczek, bi, hetero, żonaty-MK. Nauczę cię wszystkiego.
Ja: C, samica, męski wygląd, aktywna, zawsze chętna, możesz mnie codz.
Dojadę Dębica +8 km. Dam w lesie, w stodole, w domu. Dam solo, 2P.
(2)
Ty 30-90, rolnik, masz dom na wsi - zamieszkam u ciebie jako żona.
Ja, nie biedny, wniosę wiano. Wyremontuję ci gosp, firmę, dom.
Możemy zamieszkać we 3-ech (2P-C). Wy obcy, bracia, ojciec/syn.
Dam obie dziurki. Po badaniach bez gumy. Możecie codz, całą noc.
(3)
Ty 20-60, nie palisz, zdrowe zęby, płacisz za siebie.
Dam u mnie. Mieszkam sam. Gratis (seks, herbata, kąpiel).
Ty miejscowy (dam codz 17oo-20oo). Ty z daleka (nocuj 1-3 x/tydz).
Ty masz pracę, to mieszkaj u mnie. Warunek: musisz mnie 12-30 x/mc.


Pierwsza rzecz, która mi się skojarzyła z takim anonsem, to karta dań w restauracji. Trzy warianty posiłku do wyboru. Zadziwiające jednak co to ma wspólnego z szukaniem partnera do związku. Raczej układu do seksu. Ale w dziale szukania partnera na Gejowie nie takie już ogłoszenia "nie na tematowe" były ;-)

Tak czy siak, warto było uwiecznić ten anons - dla potomności, choć o nią u gejów przecież rozpaczliwie trudno ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz