sobota, 23 czerwca 2012

Dwa razy golenie proszę

Jak się okazuje, nie przestaję się zadziwiać rozmowami jakie mam na czacie. Kolejną ciekawostką były aż dwie rozmowy jednego dnia, dotyczące golenia. I to golenia twarzy, anie jakiegoś intymnego. Co jak co, ale takiego trywialnego tematu bym się na gejowskim czacie nigdy nie spodziewał. I tym bardziej dziwne, że po raz pierwszy od ośmiu lat odkąd czatuję takie rozmowy miałem aż dwie jednego dnia :-)

Katalog dziwacznych czatowych tematów jest jak widać tak szeroki, że można zetknąć się z przypadkami wcześniej nigdy nie spotykanymi. I nie sposób wszystkich tych przypadków po prostu przewidzieć. Ale o wiele milej jest, gdy stykamy się z przypadkami tak - mimo wszystko - miłymi jak dzisiejszy, niż z wszechobecną na czacie głupotą.

Przynajmniej takie rozmowy są jakimś oddechem od czatowej jednostajnej nudy. A głupie rozmowy nie tylko nudzą ale także bardzo denerwują. Przynajmniej mnie - bo głupota ludzka, która jak wiadomo jest nieskończona, działa mi na nerwy. zakładam bowiem, że człowiek na poziomie głupi nie jest. Ale często trafiam właśnie na takich poniżej poziomu ;-)

A może po prostu czat zaczyna normalnieć? Żartowałem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz