niedziela, 13 listopada 2011

Szczęście w nieszczęściu :-)

Temat w sam raz na dzień trzynastego ;-)

Gdy wychodzi w grze nowy patch wszystko się może zdarzyć. I mnie się zdarzyło właśnie szczęście w nieszczęściu...

W grze są dwa rodzaje żetonów za które kupuje się epickie itemy, czyli elementy wyposażenia postaci. Za mniej ambitne zmagania są JP (Justice Points) a za bardziej ambitne VP (Valor Points). I ja zebrałem około 1700 VP aby kupić za nie trinket. A potem wszedł patch i ten sam trinket był dostępny za znacznie łatwiejsze do zdobycia JP. Więc uznałem to za nieszczęście. Trzeba bylo poczekać i przeznaczyć VP na bardziej ambitne itemy. A tak mam trinket, który można kupić o wiele mniejszym kosztem teraz.

Potem się jednak okazało, że to bez znaczenia. Moje z trudem zdobyte VP byłyby bowiem - wraz z nadejściem patchu - zamienione na JP. Zatem wyszłoby na to samo. Trinket kupiłbym za to co już miałem. Nawet byłoby gorzej - bowiem część tych JP by się zmarnowała, przekroczyłbym bowiem maksymalną dopuszczalną liczbę. W sumie więc dobrze zrobiłem, że kopiłem to co kupiłem, a dzięki temu nic się nie zmarnowało.

Tak to bywa w życiu. Wydaje się, że mamy do czynienia z nieszczęściem, a potem okazuje się, że to był jednak życiowy fart :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz