niedziela, 13 listopada 2011

#180 - test na geja

Był kiedyś taki kawał o nauce logicznego rozumowania u milicjantów - jego puenta była taka: nie masz akwarium, to jesteś pedałem. Okazuje się, że geja można bardzo prosto zdefiniować - gej jest dziwką, a bycie gejem oznacza automatycznie kurwienie się. Taka jest przynajmniej logika siedemnastolatka, który mnie zagadał na GG.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- cześć
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu, pseudo-rozmów bez tematu lub wścibskich wypytywań przez obcych. Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz pogadać - proszę odezwij się ponownie, na jakiś sensowny temat.
- no
- to ty nie jesteś gejem
- czemu nie jestem?
- a bzykasz się
- nie jestem pszczołą
- ale gejem
- jestem gejem
- a według ciebie gej musi jakie mieć cechy?
- no to co robisz dobrze
Podchwytliwe pytanie, chciałby abym odpisał, że dobrze robię seks...
- musi się koniecznie bzykać z kim popadnie?
- no
- dobrze? np farmię elementium w Uldumie
- jeśli dla ciebie gej to jest puszczająca się kurwa to gratuluje głębi pomyślunku
- a loda robisz
Chylę czoła pod stołem, bo na takim poziomie są jego pytania :-)
- zechciej pogadać na sensowny temat, a nie na temat którego debilizm aż czuć na kilometr
- a dla ciebie kim jest gej
- co
- ??
- gej to ktoś odczuwający popęd seksualny do osobnika tej samej płci
- no właśnie
- a ty nie masz tego popędu
Popęd czyli kurwienie się - niezła definicja popędu seksualnego ;-)
- mam - i co z tego?
- czy to znaczy ze będę z tobą prowadził debilna rozmowę o seksie?
- walnij się w głowę i posłuchaj echa z czaszki
- dobra masz może nr GG do jakiejś dziwki
- bo z tobą to się nie dogadam
Gej - jako książka telefoniczna dziwek - jeszcze lepiej ;-)
- pa
- a masz nr do dziwki jakieś
Tym razem postanowiłem odezwać się po vipowsku...
- wypierdalaj
I na tym rozmowa się na szczęście skończyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz