sobota, 26 listopada 2011

Początek Różnicy Wieku

Dziś nie o końcu, ale o początku - profilu na portalu Różnica Wieku. Ale niedługo będzie koniec, bo profil tam został założony tylko na krótki czas, niezbędny dla przeczesania tego portalu i wyciągnięcia ewentualnych wartościowych profili do kontaktu. Spodziewam się że najdalej po miesiącu zlikwiduję tam swoje konto, bo nie będzie ono potrzebne.

Już po kilku dniach korzystania z tego portalu mogę stwierdzić, że ruch tam jest minimalny i szansa na kontakt ze strony kogoś ciekawego jest praktycznie żadna. Można liczyć co najwyżej na wyszukanie osób, które wdają się wartościowe i na skontaktowanie się z nimi. I tak postanowiłem zrobić. Przeczesałem cały portal, przejrzałem około 200 interesujących mnie profili - większość bez żadnego opisu, oczywiście nie wzbudziła żadnego mojego zainteresowania.

Wysłałem może z 10 maili do potencjalnie ciekawych profili i zobaczę jaki będzie odzew. Dam im tydzień lub dwa na odczytanie korespondencji i potem wykasuję niepotrzebny profil. Nie spodziewam się sukcesów na tym portalu, ale zawsze warto spróbować, nawet tu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz